Thursday, August 10, 2017

Audacity 2.1.3

Audacity 2.1.3 Adalah software untuk audio recoder atau editor yang berfungsi untuk melakukan recording suara melalui PC atau Laptop kamu. Audacity adalah software yang ringan dibandingkan Adobe Audition, walaupun memiliki Size yang kecil, namun fitur-fitur yang ada dalam software ini sangat lengkap dan sangat berguna untuk keperluan editing audio, Software Audacity ini juga mempunya banyak efek yang dapat kamu gunakan, sehingga audio hasil recording yang kamu lakukan bisa lebih bagus.
jadi buat teman-teman yang penasaran dengan aplikasi ini, kalian boleh langsung mendownloadnya dari link yang sudah Admin sediakan. jangan lupa untuk berkunjung terus ke sini. dwisatriani89.blogspot.co.id.

Screeanshoot:

New Features :
  • Audacity 2.1.3 fully supports Windows 10 (thanks to an upgrade of the PortAudio library) and on MacOS has some previously missing support for Magic Mouse/Trackpad (thanks to Paul Licameli).
  • New Distortion effect, Rhythm Track (was called Click Track) and Sample Data Import (thanks to Steve Daulton). Also effects are no longer grayed-out when in pause.
  • New scrub ruler and ‘pinned’ option so the waveform moves and the recording/playing head stays still. (Paul)
  • New features in Timer Record (Mark Young & Steve)
  • On Mac, audacity.app is now added to /Applications/ directly rather than adding a folder there.
  • 64 bugs/annoyances in 2.1.2 fixed of which 15 were long-standing issues. Also lots done (Paul again) to systematically deal with memory leaks.
Link Download:

Audacity 2.1.3
[Google Drive] [Zippyshare] [SolidFile]
Audacity Portable
[Google Drive] [Zippyshare] [SolidFile]

Cara install:
  1. Download  Audacity 2.1.3 dari link di atas.
  2. Etrack menggunakan WinRAR
  3. Install Software hingga selesai
  4. Jalankan programnya
  5. Done!!!
Semoga Bermanfaat... ^_^



 Audacity 2.1.3



 

1 comment: